Dodaj wydarzenie w tygodniu kodowania
tu:
https://codeweek.eu/
Laboratoria przyszłości
W ramach rządowego programu Laboratoria Przyszłości, który jest skierowany do szkół podstawowych oraz ogólnokształcących szkół artystycznych, którego celem jest budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród uczniów zakupiono:
- sprzęt nagłośnieniowy (mikser dźwięku, mikrofony kierunkowe, mikrofony nagłowne, mikroporty)
- sprzęt rejestrujący (aparat fotograficzny z możliwością nagrywania, gimbal, statyw, sprzęt oświetleniowy)
- sprzęt do druku 3D i robotyki (mikrokontrolery, roboty z oprogramowaniem i matami do programowania, tablety do obsługi robotów, drukarki 3D, długopisy 3D, laptopy do obsługi drukarek 3D)
W ramach wykorzystania zakupionego sprzętu w roku szkolnym 2022/2023 planowane są pozalekcyjne zajęcia dla uczniów z zakresu robotyki i druku 3D, zajęcia artystyczne (wokalno-inscenizacyjne, fotograficzne), będzie również wykorzystywany w celu rejestracji bieżącej działalności szkoły.
Szkolenie nauczycieli klas I-III
19.10.2022 r. nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Szkoły Podstawowej w Białej Piskiej odbyli szkolenie we współpracy z Miejsko- Gminną Biblioteką Publiczną w Białej Piskiej przy wykorzystaniu robotów z oprogramowaniem i mat do programowania oraz tabletów do obsługi robotów.
Laboratoria przyszłości /fot. i realizacja p. D. Łuba; publ. p. I. Albińska
Klasa 1 A -CODE WEEK - we współpracy z MGOK w Białej Piskiej i Miejską Biblioteką Publiczną w Białej Piskiej 11.10.2022 r. realizowała i fot. p. I. Albińska
Realizacja ,,Uczymy Dzieci Programować - X edycja": Uczniowie klasy 1A oraz p. Izabela Albińska we współpracy z rodzicami; fot. p. I. Albińska
Międzynarodowy dzień kropki - mata do kodowania, kolorowe kubeczki, wydruk kratownicy, mazaki edukacja wczesnoszkolna Dot Day, czyli Międzynarodowy Dzień Kropki to święto kreatywności, rozwijania talentów, wytrwałości w pokonywa- niu trudności i wiary we własne możliwości. Warto tego dnia przypomnieć historię Vashti, małej bohaterki książki "Kropka".
Cele ogólne· Budowanie relacji w grupie;· Rozwijanie umiejętności planowania;· Rozwijanie umiejętności swobodnej wypowiedzi;· Rozwijanie miękkich kompetencji (umiejętność pracy zespołowej, logiczne, algorytmiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów. Cele operacyjneDziecko:· Wie, że warto dążyć do wyznaczonego celu;· Potrafi odczytać zakodowane za pomocą symboli graficznych informacje;· Planuje swoje działania, sprawdza ich efekt;· Tworzy kod - drogę przy pomocy strzałek kierunkowych;· Chętnie pracuje w parach lub zespołach.Metody:poszukujące, podające, praktycznego działania.Formy:grupowe, zespołowe, indywidualne.
Zajęcia z wykorzystaniem pomocy naukowych z projektu Laboratoria Przyszłości - X 2022r
(fot. i publ. - K. Sawicka)
Uczniowie klasy 3 c podczas zajęć kółka matematycznego bawili się Photonami.
Uczniowie klasy 3 c podczas zajęć kółka matematycznego bawili się przy użyciu Photonów. Chłopcy projektowali drogę swoich robotów, ale także wydawane przez nie odgłosy i kolory. Publikacja i zdjęcia B. Frąckiewicz
Wyposażenie pracowni informatycznej Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Białej Piskiej przy ul. Kajki